


Niezadowolona z zakupu? Żaden problem! Chcesz dokonać zwrotu? Chcesz dokonać reklamacji towaru? Skonstatuj się z nami.
Jak dokonać zwrotu?
- Należy wypełnić formularz zwrotów (do pobrania) i załączyć go do zwracanego towaru.
- Zwracany towar należny odesłać do nas w stanie niezniżającym jego wartości handlowej, soczewki oraz opakowanie w którym się mieszczą mają być nieuszkodzone,
- Jak tylko towar do nas dotrze, zwrot zostanie rozpatrzony i należność za towar zwrócona.
Produkty które u nas kupujesz są objęte 24 miesięczną gwarancją. Jeśli towar który otrzymałeś jest wadliwy, zareklamuj go.
Jak dokonać reklamacji?
- Pobierz formularz reklamacji, wypełnij go (do pobrania) i dołącz go do zwracanego towaru;
- Konieczny jest dowód zakupu, dołącz go do reklamowego produktu;
- Reklamowane soczewki muszą być umieszczone w pojemniczku zalane płynem do soczewek kontaktowych;
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi około 30 dni roboczych. Produkt musi być wysłany przez nas do producenta soczewek;
- Jeśli reklamacje zostanie uwzględniona pozytywnie otrzymasz tyle soczewek ile zareklamowałeś, produkty zostaną zamienione na nowe;